Realizacje

KAMPANIA REKRUTACYJNA

Dla Jeronimo Martins mieliśmy przyjemność przeprowadzić kampanię rekrutacyjną na terenie wybranych warszawskich uczelni.

Zasięg kampanii: 50.000 studentów na 5 uczelniach
Czas trwania kampanii: 1 miesiąc
Czas uruchomienia kampanii: 4 dni

Czynności:

  • Korekta oraz dopasowanie przesłanych projektów
  • Druk plakatów i ulotek
  • Kolportarz plakatów i ulotek
  • Cotygodniowy serwis i uzupełnienie materiałów
  • Raport końcowy

Nośniki:

cds

Campus Digital Screen
Emisja dwóch spotów na 18 ekranach

poster-frames

Poster Frames A0
Prezentacja 2 rodzajów plakatów na 118 ramkach

column

Illuminated Column
Prezentacja 2 rodzajów plakatów na 2 kolumnach

trio

TRIO Column
Prezentacja 2 rodzajów plakatów na 2 kolumnach

cit

Campus Info Tower
Prezentacja 2 rodzajów plakatów A3 oraz dwóch rodzajów ulotek A4 na 12 CIT

Kampania Rekrutacyjna

Kampania rekrutacyjna dla Google, której celem było budowanie świadomości marki wśród studentów. Poszukiwano ambasadorów marki, których zadaniem jest budowanie dobrego wizerunku firmy. W celu wyłonienia najlepszych kandydatów stworzono szereg konkursów i testów online z atrakcyjnymi nagrodami. Najlepszym uczestnikom kampanii zaoferowano zatrudnienie.

Zasięg kampanii: Niemcy
Czas trwania kampanii: 2 miesiące

Czynności:

  • Przygotowanie, druk i kolportarz materiałów reklamowych
  • Przygotowanie strony internetowej (landing page) ze zintegrowanymi badaniami rynku
  • Wyboru aplikantów i planowania rozmów kwalifikacyjnych, współpracy z organizacją „Magic Moments”
  • Reklama oferty pracy „Google+ Community Manager” na uniwersytetach
  • Organizacja stoisk na wybranych uniwersytetach

Nośniki:

cds

Campus Digital Screen
Emisja spotu reklamowego na 50 ekranach CDS

poster-frames

Poster Frames A0
300 plakatów na wybranych universytetach

column

Illuminated Column
25 plakatów na wybranych universytetach

monitor

Reklama online
Oferty pracy na portalach rekrutacyjnych, landing page

cit

Campus Info Tower
Prezentacja plakatów A3 oraz ulotek A4 na 50 CIT

KAMPANIA REKRUTACYJNA DLA ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ

Przeprowadziliśmy kampanię, której celem była rekrutacja do jednej z komórek administracji rządowej na wybranych uczelniach w Polsce; szczegółowe zaznajomienie studentów z pracą w administracji rządowej, jej celami oraz sposobami działania poprzez serię tematycznych eventów. Kampania pozwoliła zbudować solidną bazę CV potencjalnych pracowników.

Zasięg kampanii: 159.100 studentów na 8 uczelniach
Czas trwania kampanii: 2 tygodnie

Czynności:

  • Przygotowanie materiałów marketingowych (plakaty, ulotki)
  • Druk oraz kolportarz plakatów i ulotek
  • Organizacja 2 stoisk oraz 1 wydarzenia na każdej z uczelni
  • Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem kampanii i eventów
  • Raport końcowy
Recruitment Campaign for Government

VR – WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ

Stoisko wyposażone w sprzęt VR – wirtualna rzeczywistość. Wirtualne gry i zadania budziły zainteresowanie studentów.

Recruitment Campaign for Government

Spotkania z pracownikami

Specjalny wykład poprowadzony przez pracowników administracji rządowej mający na celu zwiększanie wiedzy odnośnie pracy w komórce rządowej.

Recruitment Campaign for Government

Test kwalifikacji

Na stoisku rekrutera studenci mieli możliwość zmierzyć się z specjalnie przygotowanymi na tę okazję testami kwalifikacyjnymi i sprawdzić czy posiadają predyspozycje do pracy w komórce rządowej.

Nośniki:

flyers

Ulotki
100.000 ulotek rozdanych na terenie uczelni

poster-frames

Plakaty
160 plakatów A3 informujących o nadchodzącym wydarzeniu

monitor

Działania online
Promocja wydarzenia w social mediach oraz na stronach www uczelni

IT-BUS

IT Bus Campaign

Kampania skierowana do firm rekrutujących na stanowiska IT w Niemczech. Specjalny autobus dowozi wyselekcjonowaną grupę kandydatów do siedzib firm, gdzie odbywają się spotkania z przedstawicielami działów HR. Autobus odbywa kilka tego typu kursów w zależności od ilości zgłoszonych firm.

Jest to impreza cykliczna ciesząca się ogromną popularnością. Corocznie odbywają się eventy w następujących miastach: Hamburg, Koln, Nurnberg, Berlin, Monachium, Karlsruhe, Darmstadt.

Przykładowy zasięg kampanii: Stu, dokładnie wyselekcjonowanych studentów 6 uczelni w Hamburgu (HAW Hamburg, University Hamburg, TU Hamburg, HS Bremen, University Bremen.)
Czas trwania kampanii: 1 dzień

Czynności:

  • Przygotowanie materiałów marketingowych (plakaty, ulotki)
  • Druk oraz kolportarz plakatów i ulotek
  • Strona www i aplikacja do selekcji kandydatów
  • Selekcja kandydatów
  • Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem kampanii i eventów
  • Raport końcowy

Działania reklamujące kampanię:

flyers

Ulotki
6.000 ulotek rozdanych na terenie uczelni

poster-frames

Plakaty
7x A0, 2x City Light Poster, 21x A2 rozlokowanych na terenie uczelni

STREFY CHILLOUT  I PROGRAM AMBASADORSKI

Chillout Zones for students

Dla jednej z firm telekomunikacyjnych przygotowaliśmy kampanię, której celem była promocja nowej usługi telekomunikacyjnej dla studentów oraz gromadzenie nowych użytkowników. Dodatkowo wdrożenie programu ambasadorskiego mającego na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród studentów.

Zasięg kampanii: 8 uczelni w największych miastach Polski
Czas trwania kampanii: 1 miesiąc – strefy chillout, 6 miesięcy – program ambasadorski

Czynności:

  • Projekt, druk oraz kolportarz plakatów i ulotek
  • Organizacja stref chillout z hot-spotem oraz gniazdami do ładowania urządzeń
  • Selekcja, rekrutacja i opieka nad 6-miesięcznym programem ambasadorskim
  • Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem kampanii
  • Raport końcowy

Nośniki:

flyers

Ulotki
50.000 ulotek rozdanych na terenie uczelni

poster-frames

Plakaty
80 plakatów A3 informujących o nadchodzącym wydarzeniu

monitor

Działania online
Promocja wydarzenia w social mediach oraz na stronach www uczelni

Campaign for Apple

REKLAMA PRODUKTU NA UNIWERSYTETACH

Apple Campaign

Wraz z Apple, wiodące uczelnie i uniwersytety w Europie uruchomiły program “Apple on Campus”. Celem tego programu było zapewnienie studentom, wykładowcom i innym pracownikom oświaty dostępu do sprzętu, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych Mac po konkurencyjnych cenach.

Zasięg kampanii: 220 uniwersytetów w Niemczech
Czas trwania kampanii: 2 miesiące

Czynności:

  • Nadzór nad uniwersytetami objętymi programem “Apple-on-Campus” w całym kraju
    – Zarządzanie projektem w obszarze: wsparcie osób kontaktowych w uniwersyteckich centrach danych, biura prasowe, marketing w kontekście opieki nad stronami docelowymi na odpowiednich uniwersytetach (między innymi w biuletynie wysyłkowym)
  • Reklamy online w witrynach skierowanych do uczniów (np. Studisonline.de,  uniturm.de) i mobilnych (aplikacje kafeteryjne)
  • Rezerwacja biuletynu za pośrednictwem np. Staufenbiel do grupy docelowej studentów
Eurocash

NEURO MIND KAMPANIA REKRUTACYJNA

Eurocash Campaign

Dla grupy Euro-Cash przeprowadziliśmy event rekrutacyjny na terenie warszawskich uczelni. Atrakcją eventu była możliwość zagrania w NEURO MIND, czyli grę sterowaną siłą umysłu.

Ilość uczestników: 100 studentów

Czynności:

  • Organizacja stoiska z grą na uczelni i przeprowadzenie eventu

Media:

monitor

Reklama online
Informacja o wydarzeniu na kanaøach online uczelni

cds

Ekrany CDS
spot reklamujácy wydarzenie na ekranach CDS

kontakt_white

Kontakt +48 519 479 933

Napisz do nas używając formularza kontaktowego.

Wypełnij formularz by ściągnąć prezentację

Complete steps below to download the presentation