ROQ.ad – przykłady zastosowań

4000 atrybutów

ROQ.ad to narzędzie pozwalające na niezwykle precyzyjne projektowanie kampanii reklamowych. Poniżej pragniemy zaprezentować kilka przykładów tworzenia grup docelowych oraz zasięgu kampanii reklamowej.

PRZYKŁAD TARGETOWANIA – DOKŁADNA LOKACJA

Firma biorąca udział w targach pragnie dotrzeć i zareklamować się wśród osób, które odwiedziły targi. Oto jakie możliwości daje ROQ.ad:

Wyświetlenie reklamy użytkownikom zlokalizowanych w miejscu wydarzenia w odpowiednim czasie.

Dotarcie do osób znajdujących się w tym samym budynku w celu zaproszenia / poinformowania ich o wydarzeniu.

Tworzenie bazy danych użytkowników, którzy odwiedzili targi by dotrzeć do nich później, np. po zakończeniu imprezy.

Możliwość dotarcia do użytkowników targów bez potrzeby uczestniczenia w nich.

PRZYKŁAD TARGETOWANIA – REKRUTACJA LOKALNA

Firma doradcza poszukuje studentów na praktyki letnie w dziale prawnym. ROQ.ad pozwala na:

wyświetlenie ogłoszenia potencjalnym kandydatom na konkretnych wydziałach wybranych uczelni.

4000 atrybutów pozwalających na personifikowanie kampanii reklamowych, takich jak:
- Studenci
- Osoby w wieku 20-25 lat
- Osoby zainteresowane prawem i administracją
- i wiele więcej...

PRZYKŁAD TARGETOWANIA – TEREN KONKURENCJI

Sieć handlowa odzieży damskiej próbuje przejąć klientów konkurencji interesującą ofertą produktów lub usług. Oto jakie możliwości daje ROQ.ad:

Wyświetlenie oferty klientom znajdującym się na terenie lub w pobliżu sklepów konkurencyjnych sieci handlowych.

Wyświetlenie oferty osobom zainteresowanym produktami i usługami konkurencji.

4000 atrybutów pozwalających na personifikowanie kampanii reklamowych, takich jak:
- Kobiety
- Osoby w wieku 18 - 45 lat
- Osoby zainteresowane Modą
- i wiele więcej...

Dowiedz się więcej

Przejrzyj naszą prezentację w formacie PDF.

Polish Campus Marketing - kontakt

Kontakt

Tel. +48 519 479 933

Lub napisz do nas maila korzystając z formularza kontaktowego.